Kızlar oğlum yemek konusunda sorunu yok doktor tavsiyesiyle erken başlamıştık daha sonra 3 öğüne çıktık güzelde yiyor maşallah. Ama devam sütünü artık asla içmiyor bütün gece hiç içmedi istemedi hala içmiyor. Bıraktı sanırım. Muhallebisine katıp yine veririm ama bu durumu yaşayanınız varmı? Mamayı bırakması için erken değil mi? Doktorla görüştünüz mü bu durumu?