Kızlar merhaba ben tam 3 ay önce doğum yaptım ilk adetimi 42. Gün oldum çok hafif geçti küçük damlalar şeklinde oldu ped dolmazdı bile 7 gün sürdü ikinci adetim 17-18 tarihinde olması gerekirken 22 sinde oldu gayet güzel gidiyordu ama baya kanama vardı fazlaca ped değiştiriyordum sonra cezaretteye başladım ilk gün aldım sorun yok ikinci hapı aldım ondam sonra gece karnımda çok garip bir ağrı oldu sanki dikişlerim patlamış yanıyor gibi sabah bir baktım adetim kesilmiş halen de gelmiyor sadece bir iki damla geliyor ara arada dikişlerim patlamış gibi ağrı yanma oluyor
Başına böyle bir şey gelen var mı bir anda kesiliyor mu? Doktora gitmem gerekir mi ? Yoksa cezarette mi bunu yaptı?
Bu arada bebeğim emmiyordu mama veriyorum çabalarımla geri döndü ama günde beş yada on dakika en fazla 2-3 kere tutuyor bu kesmiş olabilir mi ?