Asel-53 Kızım 8 ay 19 günlük başını dik tutuyor desteksiz de oturuyor onlarda sıkıntı yok ama uyuduğunda koltuk da bırakıyorum uyanınca da öyle elleriyle oynuyor düşme korkum yok bu normal mi bilemedim
3bebe Asel-53 oğlum 10 ayı dolduracak yarın çok geç söndü hatta emeklemeye dönmeden önce başladı 😂 merak etme sen tedbirli ol koltukta bırakma aniden dönecektir çünkü
arassmomss Asel-53 Biz de öyle yapıyorduk dönmüyor diye yanlarına yastıklar koyuyorduk koca koca. 5 dakikalığına lavaboya gitmiştim sadece yastıkları da almış atmış gerisini tahmin edebilirsiniz sanırım. O günden beri çıkacaksam odadan hep yerde bırakırım istediği gibi dönebilir artık sıkıntı yok
Namkol Asel-53 7 aylık oturuyor, yatarken sağa sola dönüyor fakat yüzüstünden sirtustune veya tam tersi dönmüyor 🤷 vakti zamanı vardır herhalde kilosu biraz fazla ona bağladık biz
Tatli_Bir_Anne_ Benimkisi de tam 6 aylık, hicbir şekilde dönme alameti yok. Ama sakın çocuğu koltukta falan bırakma, birden dönmeye başlıyorlar, koltuktan düşer maazallah. Ben gozumun önündeyse koltuğa yatırıyorum. Kendi halinde hiçç bırakmıyorum, uyurken bile.