Merhaba sevgili anneler bebeğim bayramın 3. Günü sabah gözlerde kızarıklık, sürekli hapşırık ve gözyaşıyla uyandı iki kez üniversite aciline götürdük alerjik dediler. Dün kendi doktoruna götürdüm viral enfeksiyon dedi aşırı derecede öksürük var şimdi iburamin,calpol ve göz damlası kullanıyoruz burun spreyi burdan bi anne çocuğumu Rsv virüsünden kaybettim dedi çok korkuyorum var mı önerileriniz 😔😔 bu arada bebeğim 3 aylık lütfen dualarınızı esirgemeyin