Dün gayet iyiyken birden atesim cıktı kolumu kaldıramaz oldum. Gögsümde sertlik vardı ama ara ara hep oluyordu elime kitle gelmiyor diye mastitten şüphelenmedim ve sık sık emzrip sagmadim.geçmedi. ateşim 39 a kadar yükseldi ılık duş alıp zorla da olsa emzirince azaldi biraz. Muhtemelen mastit ama kitle gelmeyince anlayamadim ve inanilmaz derecede heryerim agriyordu. Bebegim 6,5 aylık bu neyin mastiti simdi off.