sehpayacarpanserceparmak_ 15gunluk bebegim cok guzel emzik tuttu ya resmen kurtaricim oldu gibi aventinki meme ucuna yakin diye biliyorum ama cok mu erken meme reddi yaparmi kizlar
Bssraa2 sehpayacarpanserceparmak_ bebekten bebeğe göre değişiyor emzikten sonra meme reddi yaşayanda var yaşamayanda var benim bebeğim zaten emmiyordu iyice emziğe alışır beni unutur diye ben riske atmak istemedim vermedim
goktug06 Benim oğlum başından beri sadece uyurken emzik emiyor. Mamayla ve emerek besleniyor. Biberon da, emzik de Aventin. Meme reddi yaşamadık çok şükür.
sehpayacarpanserceparmak_ goktug06 bende biberonda yasamadim avent bu konuda cok iyi cidden ama emzikte olurmu korkuyorum