Kızlar su an 1 aylık bebeğim boğazında geçmeye hırıltı var .doğdugundan beri var.doktor hep normal olur diyor.sadece serum fizyolojik yap diyor.bebegim beni emip bırakırken tükürüğü yapış yapış görüyorum .bu boğazdaki yapışkan geniz akıntısı mı yoksa balgam mı bilemedim.ama bu her neyse yapışkanlık bebeğimi öksürmesine ve midesi bulamasına neden oluyor.doktor normal diyip gönderince size sorayım dedim.normal mi sizce yoksa bir hastalık mı var🤷♀️