Dimitrina_kovaceva Ya aslında bir sürü belirtilerim vardı sürekli karın şişmesi mide bulantıları karın agrilar vs.
Ama bende laktoz intoleransida var ben hep ondan oluyor sanıyordum. İntoleransim var ama yemekten de vazgeçemiyordum illa o peynir o yoğurt yeniyordu . O yüzden diğer belirtileride ona bağladım.
Kan testlerinde sürekli kansızlık, d vitamini B12 hep eksik. Hiç aklımıza gelmedi ki. Kızımın alerjisi olduğu dönemde ilk başta süt ürünleri kesildi ama benimde kiziminda belirtileri bitmedi sonra gluteni kesti doktor o zaman ikimizin de belirtileri bitti. Kızımda kanlı kaka bitti benim şişliğim ve ağrılarım. o zaman anladık gluteninde dokunduğunu ama çölyak olduğumu hiç dusunmedim çünkü kilom var. Başka bir sebepten endokrinolojiye gittiğimde bana çölyak olabileceğimi söyledi e kilom var dediğimde kiloyla alakası yok bunun diyip gastroenteroloji yönlendirdi.