14 aylıktı oğlum kızımın emziğini camdan yanlışlıkla düşürdü bende 1.5 yaşını bekliyordum bıraktırmak için.emzige bağımlı değildi zaten.asla uykuya geçiş haricinde emzik vermemistim.derin daldiginda yakendim cikarirdim ağzından eğer kendisi cikarmazsa ya da o atardi.dedim vardır bir hayır almadım emzik 3 gün gece uykusunda zorlandı uyumadı ağladı 4.gun sıkıntısız geçti bir daha da aklına gelmedi zaten