AliAreninAnnesi Kızlar oğlum 2,5 aylık gündüzleri asla uyutamıyorum uykuya direniyor gazını çıkartıyorum karnı tok oluyor ama uyumamak için resmen cebelleşiyor. Aksi gibi de dışarı çıktığımızda ölü gibi uyuyor kalabalığa gidelim bomba patlasa uyanmıyor bu seferde insanlar uyuyor diyorlar nazara geliyor oğlum, napacağımı şaşırdım hergün dışarı da çıkamam ya biri lütfen akıl versin bebeği böyle olan varmı
1tostos22 AliAreninAnnesi O dönemde benim bebeğimde böyleydi evde en fazla yarım saat uyurdu ama parkta en bir saat deliksiz uyurdu o kadar seste.Hatta birgün annemelere gittik bebek görmeye geldiler insanlar geldi ikramlar yenildi gidecekler hala uyamadi. Inandıramadim normalde uyumadığina 😂. Ama sonrs geçti artık hiçbir yerde uyumuyor🙈
designofflove AliAreninAnnesi benim oğlum da aynı evde kendini güvende hissetmiyor olabilirmiş beşiğinde yanınd elini tutarak uyutuyorum pusetini seviyor orada uyutuyorum ama beşiğine gece uyuyup gündüz uyumaması garip geliyordu bir uzman gündüz uyumuştur ağlamıştır geç gitmişsindir gece seni yanında görüyor uyandığında dedi mantıklı geldi şimdi uyutup bir süre elini tutuyorum sarılıyorum tabi biz de anne yanı var o sebeple rahat yapıyorum ama gündüz normal yatak odasında yatağa da bırakabilirsiniz dediğim gibi güven sıkıntısı yaşıyor olabilir
hestiaone Bu sanırım geçici bir dönem, o aylarda benim de öyleydi dışarda uyur evde uyumazdı. Soğukta hergün nereye götürüyim diye üzülürdüm sonra zamanla vazgectı bu huyundan tam tersine şimdi dışarıda cok az uyur
AliAreninAnnesi hestiaone ya inanır mısınız şu an balkonda sallıyorum sırf uyusun diye. Uykusu olduğu için sürekli ağlıyor başka çare bulamadım 😣 umarım dediğiniz gibidir geçer bir an önce
AliAreninAnnesi 1tostos22 ya dünde bir arkadaşımın kızının doğum günü vardı birsürü çocuk vardı son ses müzik eğlence oynamalar filan oğlum o kadar sese gözünü bile kıpırdatmadı insanlarda ne güzel uyuyor filan dediler ne kadar uyumuyor desemde 🤦♀️
Kubkub12 Benim kızımda öyle maalesef misafir gelince deliksiz uyuyor biz bize asla 🥲 neden bilmiyorum
RiverSong Benim bebeğim de aynısı, 2,5 aylık ve her gün 1 uykusunu mutlaka dışarda yapıyor, 2-2,5 saat uyuyor. Başka eğer kucağımda tutmazsam 30 dk’da uyanıyor. 😅 Anakucağında da sallayarak uyuyor bazen aralıklı… iyi bari bir tek biz değişmişiz 😅
AliAreninAnnesi RiverSong bugün baktım uykusuzluktan ağlama krizleri başladı kendime sling ile sardım oğlumu üstünü bir güzel örttüm ve 3 saate yakın balkonda boş boş oturdum öyle uyudu 😀 demek ki bu dönemlerde böylemeymiş onu anladım 🤦♀️
AliAreninAnnesi designofflove Benim oğlumda aynı gece uyuyor gündüz uyumuyor ama benimki uykuya çok direniyor. Geceleri de gündüzleri de elini tutarak uyutuyorum bizimde beşiğimiz anne yanı ama gündüz uyku sıfır. Bugün sling ile kendime bağladım balkonda uyuttum mecburen 🫤
designofflove AliAreninAnnesi ben de uyguladığında temiz havaya çıkarıyorum direkt uyuyor bazen pusetinde balkonda uyutuyordum ama bir haftadır o uyurken gündüz uykusunda yanından ayrılmıyorum ya da telsiz var ilk sesine koşup gözünü açtığında beni görmesini sağlıyorum annem burdayım burdaydım diyorum etkili oluyor gözlerini açtıklarında tek bildikleri biz olduğumuz için korkup oldukları yere güvensizlik hissediyor tekrar aynı yerde uyumaktan çekiniyorlarmış
AliAreninAnnesi designofflove Dün gündüz aynı öyle yaptım canım senin dediğin gibi yanından hiç ayrılmadım her gözünü açtığında alnını okşadım pış pış yaptım buradayım dedim ve faydasını gördüm 1,5 saat uyudu öylelikle. Akşam üstü de sling ile bağladım dışarı çıktım kucağımda uyudu 2 saate yakın. Mecburen böyle buldum bende çareyi 🤷♀️
AliAreninAnnesi Poly-ana Malesef beyaz gürültü benim bebeğimde etki göstermiyor hatta ilk doğduğunda telefondan açmamak için budizz ayıcık var onu bile aldım ama boşuna almış bulundum 🫤
designofflove AliAreninAnnesi evet kendimizi onların yerine koyduğumuzda her şey daha kolay oluyor korkuyorlar güvende olduklarını hissetmek istiyorlar çok normal canım fayda görmene çok sevindim uyusun da büyüsün 🌸
AliAreninAnnesi designofflove Kaç gündür uyutabiliyordum bebeğimi bugün aksiliği tuttu uyumuyor yine 🤦♀️ sabah 7 den beri ayakta Allah bana sabır versin vala. Atak haftamız yaklaşıyor sanırım bu krizler bundan 🤦♀️
designofflove AliAreninAnnesi benim bebede öyle 8. hafta atağına girdi uyumuyor çocuğu yoruyorum zeka kartı el ayak sporu üstüne banyo sızıp kalıyo 😅
OnderArasinAnnesi AliAreninAnnesi bebek arabasına koyup evin içinde bebek arabasıyla gezin ise yarayacaktır
OnderArasinAnnesi AliAreninAnnesi yüzünü kapatsanız beyaz gürültü açsanız. Bide uyku penceresine dikkat ediyor musunuz.