günaydın, sizlere konuda danışacaktım.
Bebeği doğru düzgün emziremiyorum. Yani silikon uç filan kullanıyorum ama yeterli olmuyor , bir türlü kilo da aldıramadık, sağıp veriyorum şırıngayla filan.
Hala doğum kilosunun altında 2800 geliyor .
Çok korkuyorum az emecek , biberonla mamayla tanışacak diye
Yani bu emzirme konusunda ben ne yapacağım , sakın emzirin demeyin tutamıyor ki , sağıp biberonla verdim dün içim rahat etmedi . Kaşık biberonla vereceğim
Lütfen bana yardım edin