Kızım 8 aylıkken hem rotavirüs hem korona virüs ikisini aynı anda yaşadı sıvı alımına çok dikkat edin kesinlikle susuz bırakmayın biz korona oldugumuzdan dolayı yatış vermediler yer yokmuş korona olan hastalara ve bende her gün kızımı hastaneye götürdüm cünkü çocuk alttan su gibi ishal üstten su gibi istifra ediyodu artık mahvoldu çocuk hem korona hem rota derken her gün hastaneye götürdüm ve serum verildi öyle düzeldi kızım 3.4 gün aşırı zor geçiyo allah yardımcınız olsun şifa versin ayran içine yogurt içine karıstırdıgınız ilaç reflör diye pembe ambalajda toz ilaç diye tahmin ediyorum bizede vermişlerdi bagırsak düzenleyici iyi gelmişti ama serum mutlaka alın yoksa çok zor düzeliyor. Suyuda mutlaka verin vucudu susuz kalırsa sorun olabilir doktor bize su kesinlikle verin demişti. Geçmiş olsun