Ağzın içine baktım kremler vardı bol yoğurt yedirdim su içirdim ama çok korkuyorum ilk defa böyle bir dikkatsizlik oldu kendimi çok kötü hissediyorum 112’yi aradım sadece takip et dediler içeriği çok kötü bir krem değilmiş şimdi tam da uyku saati çok korkuyorum başına gelen var mı