Benimki 7 aylik dün Kendi kendine oturmaya ve emeklemeye başladı 😅 ek gıda yemek istiyor alıştı baya gündüz uykusu iyi ama gece 11-12 ye kadar uyumak istemiyor ağlıyor zorla uyutmaya çalışıyorum çok yoruyor bu iki disimiz var 😂 emeklerken nasil oyalıcam hiç bilmiyorum her şeye saldiriyor