Pamukprenses40 Çevrenize bakarak hareket etmeyin. Bu konuda farklı görüşler var ve en mantıklı olanı mama alsa da bebeğin ek gıda zamanı sindirim sisteminin hazır olduğu zamanlardır bu da ortalama 5. Ayın ortaları 6. Ay içerisidir en makulü 6. Aydır. Sonrasında hazımsızlık sorunu yaşayabilirsiniz. Ayrıca ek gıda için acele etmenize gerek yok bebek zaten illa ki katı gıdaya başlayacak ve bu devam edecek en azından zamanında başlamak daha sağlıklı olur.