DemirinAnnesi1 Sevgili anneler aranızda bebeği süt alerjisi olup rota aşısını olan yada olmayan var mı? Yani alerjili bebekler de rota aşısı sıkıntı oluyor deniliyor bende çok kararsız kaldım. Yaptırırsam bu hafta yaptırmam gerekiyor. Ne yapacağımı şaşırdım siz ne yaptınız merak ediyorum. Alerjili olup rota aşısını olan ve sonrasında olumsuz bir durumla karşılaşan oldu mu?
Ucansupurge DemirinAnnesi1 kakada kan varsa onerilmiyormus. Benim kızımda kakada kan vardı yaptırmadım. Doktorumuz onermedi alerjiyi pik noktaya çıkarıyor demisti
Deletedmom_75 DemirinAnnesi1 Doktorum önermedi o zaman bende çok gel git yaptım sonra yaptım ama sürekli gozetim altındaydı doktorlada.iletisim halindeydim ama şimdi olsa.cesaret.edebilirmiydim bilmiyorum. Cok zor
Elika00 DemirinAnnesi1 eğer yaptırmayı düşünürseniz büyük bir hastanede yaptırın herhangi alerjik bir reaksiyonda müdahale edebilsinler. Benim oğlum yumurta alerjisi vardı kkk aşısını 9.ayda yaptıramadım 1 yaşında alerji bölümü olan hastanede yaptırdım
AA201207 DemirinAnnesi1 alerjinin türüne bağlı bağırsak tepkili ise yaptirmayabilirsiniz. Biz ilk dozunu yaptırdık Dr önerisiyle ve sorun yaşadık bu yüzden 2.dozu yaptırmadık
DemirinAnnesi1 Ucansupurge ishalinde kan gördüm bir kaç defa ama sürekli bir hale gelmedi çok şükür. Doktorumuzdan memnun değilim asla. Özel hastanede takipliyiz ama hiç önemsemedi durumu. Özel bir takip içinede girmedi bizi. Açıkçası her şeyi yapalım fazla fazla para alalım kafasında. Ne yapacağımı şaşırdım
Mrymmdfnmm Ucansupurge bizim kakada kan da vardı doktorumuz sadece tutmayabilir onun dışında sıkıntı yaşamayız dedi. İminoloji doktorumuz ise yaptırmamızı onayladı bir sorun yaşamadık
Aybarssmom01 Arkadaşımın bebeği alerjik ve kakasında kan oluyordu ona rağmen yaptırdı rotayı bu her bebekte olan bir durum değil sanırım iyi araştırmak gerekiyor ama bence rota önemli bir aşı ☺️
DemirinAnnesi1 Aybarssmom01 evet aşının önemimin farkındayım. Benim arkadaşımında beneği alerjikti yaptırdı ve bir durumla karşılaşmadı. Tamamen şans sanıyorum ki
DemirinAnnesi1 Deletedmom_75 en azından doktorun gözetim altında tutmuş. Benim doktorum tam bir leş hiçbir şekilde durumu önemsemedi
Eceasyaa Süt alerjisi olduğu için doktorumuz önermedi yaptırmayın dedi. Bende yaptırmadım. 3 ay 22 günlüğüz diyetr devam 🤷🏻♀️
Ucansupurge DemirinAnnesi1 Açıkçası ben yaptırmadım yaptır deseydide yaptırmazdim çünkü bizim alerjimiz ağır seyrediyordu. Hırıltılı nefes ve yoğun kan şeklinde riske atmazdim. Tamamiyle sana kalmış birşey. Ha rota oldu 2 kez kızım ikisinde de hafif geçirdi. Yoğun ishal olmadi neredeyse hiç kusmadi bile sadece inatçı ateş vardı. Tabi bu tamamiyle şans işi sanırım bilemiyorum. Örnek olsun diye yazıyorum sana yaptır veya yaptırma diyemem ❤️
Deletedmom_75 DemirinAnnesi1 devlet hastanesindemiydi canım, özeldi devlettekilerle zaten iletişim halinde olmak pek mümkün degil.
DemirinAnnesi1 Deletedmom_75 özel hastane doktoru evet. Hiş önemsemedi. Diyet ürünleri içeren ve diyet açma zamanını içeren bir kağıt verdi gönderdi. Bi sonraki ay rota aşısında görüşürüz dedi. Diyet açmayı içeren kağıdı bile verdi düşün. O kadar saçmaki. Bi takip et durum nedir ne kadar sürücek nasıl olucak sonra diyeti sonlandırmaya yakın ver yani. Çok çok saçma
DemirinAnnesi1 AA201207 mukuslu ishal, ara ara hırıltılı solunum, sabahları kalkınca özellikle tıkalı burun, geçmeyen kafada konak, gürültülü ishal oluyor bu arada, sesli karın gurultusu ve gaz sancıları😔
AA201207 DemirinAnnesi1 ooo 😢sizin durumunuz karışık tek bir yerden tepki yok. Karın gurultusu gaz sancısı kanlı mukuslu kaka mesela bunlar bağırsak tepkili, egzama pişik geçmeyen konak bunlar cilt tepkisi, solunumla ilgili olanlar da solunum tepkisi oluyor
Gamzeliff DemirinAnnesi1 ilk defa duydum canm iki saat önce rota aşısı yaptırdım benm bebeğimde de bir ay önce kaka tahlilinde gizli kan poziitif cikmisti ama görünürde kan yoktu alerji testi yapildi ama birşey cikmamisti