MyDarlingSon kayısı kıvamında yumurta yumurtanın en besin değerleri yüksek hali aslında. En faydalısı o. Ama iyi pişmemiş yumurtada salmonella riski de var. Ben riski göze alamayıp tam pişiriyorum kendim de öyle yiyorum sütten de geçmesin diye. Bu arada doktorumuz da kayısı kıvamında önerdi ek gıda başlangıcında onu da hatırladım ama işime gelmedi 😅