Herkese selam hanımlar. En son 3 yıl önce oğluma doğum yapınca kullanmistim burayı smdi tekrar geldim bu kezde kızımın vesilesi ile 🫶.. hanımlar sizlere bi sorum olacak .yeni doğum yaptım ve kızımın dün gece gazı olduğunu fark ettik .hiç uyumadı yavrum .karnına yağla masaj yaptım biraz ondan sonra biraz sakinleşti uyudu .ama şuan tekrar uyumuyor ayağımda sallamak zorunda kalıyorum cnku ancak bu şekilde uyuyor 🤦♀️🤦♀️ gaz için tavsiyelere açığım. Kullandığınız iyi bir gaz damlası veya içtiğiniz biseyler varsa yardımcı olur musunuz