Dorukbebekk Arkadaşlar sezeryan doğumdan ne kadar sonra karnınızı sardınız yada korse kullanmaya başladınız ?
Elifkrgz Ben 24. Günde kullanmaya başladım aslında doktorum 1. Haftadan sonra ameliyat yerime baktı ona göre kullanmaya başlayabilirsin dedi.. 3 gün oldu kullanmaya başlayalı