Merhabalar bebegim 4 aylik olucak daha once idrar yolu enfeksiyonu gecirdi igne yaptık.Şuan altini degistirirken idrarinda aşırı bi koku farkettim son bi kac gündürde rengi baya sarıya dönük.Acaba geceden sabaha kadar idrarini yapmadigi icin kokmus olabilir mi yoksa tekrar enfeksiyon falan mi koku normalmidir bilenler bi yazarsa cok sevinirim🙏