Mine01 NaimeYilmaz benimde android ama bildirim alamıyorum, kac kere mail yolladim uygulamayı silip yükledim ama olmuyor, bu arada bildirim butonu da açık
theAna NaimeYilmaz merhaba Naime hanım. Düne kadar gelmiyordu bildirim postunuzla fark etmiştim bende ama şimdi sesli olarak geldi çok güzel böyle 😌🙏🏻 iphone 12 sürüm güncel
doyadoyaannelik NaimeYilmaz az önce çok tatlı birşey oldu. 11 de bildirim geldi ama bebek kahkahaları şeklinde. Mükemmeldi 🫶🏼 bu arada telefonum iPhone 13. Bildirimlerim heeep açık 😍
2_anne_ NaimeYilmaz ben düzenli olarak bildirim alıyorum da bildirim sesi olarak herkes bebek kahkahası geliyor yazmış bende olmadı çok merak ettim 😁 güncellendi uygulama da
Azra41 Ama bu iphoneye özel bişey değil ki oppo kullanıyorum bende bildirim alamıyorum profiline girince kendim bakıyorum yorum gelmis mi diye okunmuş oluyor bütün bildirimler ama orda 1 olarak hala kalıyor mesela 🤷
NaimeYilmaz Azra41 AliHamzam1 Mine01 Sehnaz56 Bahsedilen Forum’dan bildirim gelmesi değil. Uygulamadan atılan bildirim, bebekten gelen bildirimler blog ve forum başlıklarını duyurmak amacıyla atılan bıldırımler. İOS ayrı Android ayrı sormamız gerekiyor çünkü ikisi farklı yazılım