Ciiiso Yaz geliyor bebeğim daha kücük sıksık emiyor en azıından süre uzadıktan sonrw nerelere gidebilirim emzirme odası nerelerde var
Ysgl26 Ciiiso valla benim gittiğim çoğu yerde var avm lerde restoranlarda kafelerde.. piknik alanlarında bile gördüm.. ama emzirme önlüğü işimiz görüyor çok hijyenik olduğunu düşünmüyorum o yerlerin
Busraata33 Ciiiso AVM’lerin hepsinde var,dışarıda emzirme önlüğü kullanabilirsin bu gayet normal bir şey.Arabada da kullanıyordum dur kalk bile yapmaya gerek olmuyordu
Lalalac Ben sirf o yuzden ilk bebegimde disari cikmadim. Cok zor geliyordu. Onlukle beceremedim.2. Bebegim oldu. Biraz daha alismaya calisiyorum disari cikmaya. Avm de var oralar rahat anca
Dmt-01 Ciiiso heryerde var artık o tarz yerler endişe etmeyin en azından bi mescid bulursunuz yani :)
DMHD Ciiiso Benim kızım 4,5 aylık heryere gidiyoruz 3 aydır. Duruma göre emzirme örtüsü veya mescid kullanıyorum yada arabamızda.
Esra_58 Ciiiso emzirme önlüğü yada muslin battaniyesini boynundan geçirerek heryerde emzirebilirsn cnm