alpinannesi3 merhaba bizde de aynı durum var 2.ayda meme mama reddi başladı tam 2 ay geçti üzerinden 4.aya girmek üzereyiz hala devam ediyor,sizin geçti mi devam ediyor mu meme hiç yok artık bizde yalnizca mama ama onu da zorla içiyor aşırı zor,uyurken 1 saate anca içiyor.siz ne durumdasınız geçiyor mu bu