Benim oğlum da 29+5 doğdu ıkı kere küvezdeyken yapıldı bir de bize teslim edildikten sonra yapıldı herhangi bir sıkıntı yaşamadık huzursuzluk ve sureklı uyku hali içindeydi ıkı gün içerisinde normale döndü . Siz doktorunuza danışın bence ihmal etmeyin