Anneyim-a Yarın kızımın 2.ay aşısı var beni neler bekliyor ateşi çıkar mı nöbet tutmalıyım demi yarın başka neler olur uykusuzluk falan anlatır mısınız önden bir şey vermeli miyim calpol yada fitil
Kbckr52 Anneyim-a önden bişey vermene gerek yok uç aşı olucak atesı çıkabilir eve gelınce calpol ver biraz huysuz olabiliyorlar ateşi düşmediği taktir de yarım fitil verebilirsin
Poly-ana Anneyim-a Ben aşıdan 15 dk önce calpol verdim ne ateşi çıktı ne ağrısı oldu bebek gibi geçti günümüz 🌸
Poly-ana Anneyim-a İçinde ki kaşığın yarısı kadar verdim sonra ateşini ölçtüm düzenli normal vücut sıcaklığında olduğu için bir daha vermedim
zynphl23 Anneyim-a bizde ateş olmadı azıcık huzursuzluk oldu doktorumuz ateşi olmazsa calpol verme demişti
Poly-ana -huzur53- Evet canım. Halk sağlığı merkezine gidip veremi yaptırdık sonra sağlık ocağımıza gidip zatürre ve karmayı yaptırdık
Bussy_ Poly-ana halk sağlığına randevu alıp mı gidiyoruz? Bizim de ikinci ay aşılarımız geldi fakat sağlık ocağında verem aşısının olmadığını söylediler onları bekliyoruz 2ay10günlük olduk hala bekliyorlarmış halk sağlığına gidip olalım o halde
Gamzesa Herhangi bir şey olmadı ateşi filan da çıkmadı normalden daha ince giydirdim ne olur ne olmaz diye
Seymayildirim Canım bende 2 hafta önce yaptırdım eve gelince yarın ölçek calpol verdim bebeklerin ateşleri gece çıkar dediler o gece hiç uyumadım başında bekledim o gün ateşi çıkmadı ama ertesi gün çıktı ertesi güne de dikkat et
Sumeyyeee24 Anneyim-a bizim ikinci ay aşımızda çok huysuz oldu ağlamayan bebek 1 saat kesintisiz ağladı o gün bende çay kaşığından az calpol verdim ağrısını alsın diye. Sürekli ateşini kontrol ettim. İnce giydirdim
Poly-ana Bussy_ Canım artık halk sağlığında yapılıyormuş verem aşıları randevu alınmıyor gidiyorsun direk yapıyorlar. Bebeğin kimliğini aşı kartını vs al yanına sadece