Aymirahilall Kızlar 2 gündür bebegimin gözleri çapaklıydı bu sabah birtanesi hiç açılmıyordu çapaktan. Siz yaşadınız mı böyle bir durum
2-prensannesi Aymirahilall üşütmüş olabilir mi benim oğlumda üşüttüğü zaman gözleri çapaklanıyor bir kere sarı sarı çapaklandı hiç açamadı büyük oğlumdan bildiğim için hemen doktora götürdüm enfeksiyon olmuştu
Aymirahilall Efy normal öyle çok fazla değil gözünün içine mi damlatayım. Şimdi temiz haliyle damlatsam olur mu
Aymirahilall 2-prensannesi bilmiyorum kii olabilir çünkü iki üç kere üst üste dışarı çıktık üşütmüs olabilir
2-prensannesi Aymirahilall eğer iltihap gibi rengi varsa sarımtırak yada yeşil gibi çocuk doktoruna göster derim küçük oğlumun öyleydi ve enfeksiyon çıkmıştı hamileyken büyük oğlumda olmuştu bir kere iki gözüde yumruk yemiş gibi şişti göremiyorum anne diye ağlıyordu gecenin 3 ünde eşim işteyken taksi çağırıp göz hastanesine götürmüştüm ilaçları 1 hafta düzenli kullandıktan sonra geçti
Aymirahilall 2-prensannesi Valla rengi yeşil birde hafif Sarı böyle. Ben bi bugün sütümü deniyim yarinnda öyleyse götüreyim
2-prensannesi Aymirahilall sütün geçirir ama yağlı olduğu için bir damla damlatma yeterli olur ılık suyla da temizleyebilirsin inşallah geçer 🤲
EdaDrsy Kafasını sıcak tutun , bebekler üşüdüğünde çapaklanma oluyor diyordu annemler ben de yaşamıştım yeni doğduğunda :)