Mrb hanımlar hayırlı günler dilerim herkese... sorum şu ki bilenler yardımcı olursa çok sevinirim...
Bi yakınımın bebeği 1 yaşında ve boğazları çok kötü olmuş tahriş ve sürekli öksürme var 2 doktora götürdü sonuç yok bi türlü düzelmedi ...önerebileceğiniz bitki çayı falan var mı acaba ...Yada karşılaştınız ise nasıl biseyler yaptınız yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum