Dün gündüz hiç emzirmedim ama gece çok uyandı aslında emmek istedi tam uyanmadı uykulu halde emzirdim gece iki kez.Hem göğsüm şişmişti rahatladım hem de bebeğimin ağlamasına dayanamadım.Bir süre sadece gece emzirsem olur mu?Bana yardımcı olur musunuz lütfen 🫠