Momid Merhaba bebeğim 10 günlük emme refleksi var sütüm de var. Fakat emmek istemiyor memeden, ben de sağıp kaşık biberonla veriyorum yeter ki anne sütü alsın dıye ama sürekli sağmak çok zor oluyor. Aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı
espalp Momid benim göğüs ucum içe gömülüydü tutamıyordu oğlum. Pompa ile ucunu çıkarıp öyle veriyordum tutmaya o şekilde alıştı. Hala sinirliyken sağ göğsü zor tutar🙏🏻
Uzuni Momid benimde hem uçları fazla yoktu.Ve göğüslerim büyük alamıyordu ağzına silikon uçla emziriyorum hala.Deneyebilirsiniz.ama uçlar çıkınca onu da bırakmaya uğraşın.biz hala bırakamadık silikon uçla da sadece ucu emiyor bebek yaralar geçmiyor bunu da söyleyeyim.Allah yardımcımız olsun🌸
Oykumilam Ben varim naptiysam emmedi enson pekmez bile surdum yok gebe tutmadi sagip avent biberonla veriodum anne memesine en yakin biberon o die gogus uclarimda yara olmustu dogum yaptigim gun ozaman silikon gogus ucu almistim acaba yaradan dolayimi almio die ogun gene tutmadi gecen gun denedim silikonu taktim simdi emiyo denemeni tavsiye ederim kuzum insallah doner
Momid Prensesskaşık biberon kullanıyorum alışmasın dıye. Silikon var onu da nadıren alıyor ama keyıf ıcın doymak ıcın degıl Oykumilam silikon ben de kullandım ama onu da keyif için emiyor, doymak ıcın degıl
Prensess Biberon kullanmayin biberonu alan cocuk memeyi tutmuyor meme ucunuz kucuk oldugu icin tutamiyorsa silikon uc alin benm de meme ucum yoktu 2 bucuk ay silikon ucla emzirdm snra biraktirdm
Sibelsahin Lansinol silikon ucu tavsiye ederim ben de çok cektim bu yüzden mama bile verdim ama halen uçsuz emmiyor 2aylık oldu