2E1M ben herşeyi kendim yapıp yediriyorum. Ama neymiş kayinvalidem her yaptığım şeyin tadına bakıyor tatsizsa verme diyor yav sanane bebekler böyle başlanması lazım. Neymis çaya biraz şeker ekmek içi biraz peynir kat yedir. Yedirmiş bile gizliden. Her yaptığıma karışıyor ya. Tm ilk bebeğim ama ben çocuk gelişim kursuna da gittim 5ten fazla yeğenlere ben baktım biliyorum çok şükür çocuk.bebek bakmayı. Oğlum 7ay 19 gün bu arada dün gidip çilekli danilo alıp yedirmişler ya birşey olursa babası kıyameti koparır iste