Bestiron’un içeriği daha temiz Sidefer’den. Daha da temizi var, Newvit. Ama 6-7 aydan sonra öneririm, çünkü bildiğiniz pekmez. İçerisinde sadece keçiboynuzu pekmezi,su ve demir var. Hiçbir koruyucu madde yok. Ben de şimdi Bestiron kullanıyorum, bir iki ay sonra Newvit kullanacağım.