Panikatakanne Kızlar tüy dökücü krem kullanıyor musunuz ve memnun musunuz ? Artıları eksileri neler kullananlar yorum yapabilir mi ve kullandıkları markaları söylerlerse çok sevinirim
Beybiiiiii Panikatakanne ben veet tüy dökücü Krem kullanıyorum çok memnunum tüyler geç çıkıyor ama.kokusu bana göre ağır
Halimea Panikatakanne ben 1 kere veet kullandım ,aşırı pis kokuyor, ve tüyleri kökten değilde yarın da kesiyo gibi.