silad70 Kızlar bebeklerim dün rop muayenesi oldu ama muayeneden ⅔ saat sonra aşırı huysuzlandılar ateşleri çıktı şuan devam ediyor sizde de aynı oldu mu yoksa bizde bi anormallik mi var anlamadım
Poly-ana silad70 Nasıl oluyor ki göz muayenesi bi ilaç falan mı veriyorlar ? Bizim 2 hafta sonra olacak
Sebusebu silad70 1. Ay göz muaynesinde doktor sadece ufak fener gibi bişeyle uzaktan bakmıstı. 6. Ay tekrar getir dedi
Tbmbdb silad70 rop muayenesinde sonra ateşi halsizlik olabilir demişti bizim gittiğimiz doktor ancak birsey olmamıştı
silad70 Poly-ana evet damla damlatıyolar 5 dkda bir 4 kez muayenede de kancagibi bir şeyle gözlerini açıyorlar
Melike071707 Öyle mi ben kızımı 4 aylık götürmüştüm tabi 7 yıl önce yenidoğan bebeğim var 19 günlük omuda 4 ayda götüreyim o zaman