silad70 doğduğundan beri veriyorum. 2 çocuğum var. İkisine de verdim. Küçüğüm 6 aylık kendisi içiyor alıştırma bardağı ile suyu. Burda bir anne de post açmıştı, bebeğinin böbreği kurumuş ameliyat olacakmış su vermediği için, nolur su verin diye ağlamıştı