Ne yedi bu çocuk bilmiyorum acaba bayramda çok şeker tüketti de ondan mı oldu.kayınvalidemde taze salatalık yapar dedi de onu da aşırı tüketmedi.burda ekstra yediğimiz doğal tereyağı . Yani çocuğun bi huzursuzluğuvs yok sadece anne karnım ağrıyor diyor tuvaletini yapınca geçiyor. neden olmuş olabilir bu aralar salgın falan duydunuzmu