asrinhatasi Krizinka_5 havalar ısınıyor ondan normal ölçtüğünüzden bir tık fazla olması. Dediğiniz derecesi normal vücut ısısı
Selom Krizinka_5 dediğim gibi bebeğinizin ateşi yok normal sağlıklı insan vücudu sıcaklığı ara ara takip edin 37,5 ateş diyebiliriz