Ertugrulsena 5 aylık olacak bebeğim hala kundaklıyorum. Kundaksız uyutamam sanırım elleri sürekli hareket halinde uyurken, bende nasıl bıraktırıcam bilmiyorum, burda bekliyim yazan olur belki 😊
Melisuzunoglu Ertugrulsena 5 ay 4 gunluk oglum 4 . Ayindan beri gunduzleri bazen pispis pat pat yaparak kundaksiz uyumaya alissin diye uyuttum bazen salladim ayagimda soyle ilk uyutmadan kundakliyorum uykuya dalinca aciyorum eskisi gibi uzun uyumuyo bazen yarim saate uyandiriyo kendini bazende uzun uyuyo belli olmuyo şu 10 15 gundur de geceleri de kundaksiz uyutmaya basladim örtünmeyi de sevmedigi icin uyku tulumu aldim aksam mamasini veriyorum pijama uyku tulumu derken uykusu geliyo emziriyorum uyursa uyuyor orda uyumazsa hafif bir kundak kucagimda salliyorum dalinca besigine yatiriyorum kundagini aciyorum oyle uyuyo cok kipirdaniyo ama alisti gibi artik sorun yasamiyorum
Ertugrulsena Melisuzunoglu ne güzel bir yöntem yapmışsınız artık oğlumda istemiyor kundağı,sabah kalktığımızda eller hep dışarda oluyor. Bende yavaş yavaş başlayayım bıraktırmaya o zman. Kolik bir bebekti hala uyuturken aşırı zorlaniyorum ama denicem teşekkür ederim yazdığınız için
Nihal-111 Ayda birden bıraktım kundağı. Çünkü bebeğim kundağı sevmiyordu sürekli elini kolunu çıkarmak için uğraşıyodu daha çok uyaniyodu. Hala eli kolu sıçrar ama böyle daha çok rahat ediyor
Melisuzunoglu Ertugrulsena yani ben bir seferde kundagi birakmaktansa yavas yavas bırakmayı tercih ettim hem o zorlanmadi hem ben hic uykusuz kalmadik cok sukur ilk actigim zamanlarda baktim cok uyandiriyo kendini gece yeniden kundakliyodum 2 3 saat sonra tekrar aciyodum zaten gunduz alismaya baslayinca gece de kolay oldu gunduz kundaksiz olunca yarim saat uyuyup uyaniyor bende uzun uyusun istiyorsam kundak yapiyorum he isim varsa yarim saat uyuyup uyansin istiyosam kundagini aciyorum kundak candir ya keske hep kundaklatsa kendini ama malesef oda alisti basta sesi cikmiyo acmazsam uykusunda acmaya calisiyo kendini uyandiriyo bende gece yatirdigim gibi besigine aciyorum rahat uyuyor