Kızlar selam. Oğlum 6 haftalık anne sütüyle besleniyor. Doktor gaz için relactaz damla verdi. İçeriği sadece laktaz enzimi. Her süt alımından önce 8 damla verilebiliyor. Günlük 64e kadar kullanılabiliyor. Kakası bir süredir su gibi ve fışkırarak çıkıyor. Ikınıyor ve çoğunlukla altını açtığımda masaj ve hareket yaptırdığımda yapıyor. Doktoruna gösterdim normal dedi. Ama hep mi ishal gibi devam edecek? Önceden daha kayısı kıvamındaydı. Damlayı mümkün mertebe az vermeye çalışıyorum onunla alakası olabilir mi? Bu durumu yaşayanlar paylaşımda bulunursa ### sevinirim
1.
### 