Aselmerve1 1 haftadır böyle öksürüğü ve hiriltisi var 7 aylık doktor peditus ve agumentin verdi kullanıyorum ama 2 gündür giderek arttı ne yapmam gerekiyor tekrar goturmelimiyim zamanla gecermi evde yapabileceğim birşeyler varmı
seboss35 Aselmerve1 bir kaç yudum ıhlamur ver canım benimde oğlum hasta şuan burun akıntısı, hırıltısı öksürük hepsi var bizde bugün doktora götüreceğiz
Sedoa_ Aselmerve1 krup olabilir mi acaba buzdolabında bekletilmiş serum fizyolojik hava makinası ile vermeyi deneyin
Aselmerve1 Sedoa_ veriyorum serum fizyolojikle buhar ama hiçbir faydası yok bugün tekrar götüreceğim çok fazla öksürüyor
Busra0606 Bendede aynı sıkıntı vardı ama siringayla serum önerdi burnundan fıslattigimiz çok etkili olmuyormuş Allah korusun ciğerlere inmesinde zatürreeye cevirir