EmnKaran canım öncelikle çok geçmiş olsun bende 35 haftalık doğum yaptım benim oğlumuzda çiğerleri gelişmemişti solunumu durdu doğduğu esnada hemen doğum bakıma aldılar entüme ettiler çiğerlerine tüp taktılar 2 hafta kadar yattı şuan maşallahı var 2,5 yaşında anne olarak merak etme diyemeyeceğim ama bir şey olmayacak dua et