Merhaba kızlar 😊
Allah nasip ederse ikinci bebeğimi dogurucam Haziran’da.
İlk kızım için beyaz ahşap anne yanı beşiği almıştım 1 yaşına kadar kullandı daha sonra park beşik aldık.Simdi bu bebeğim içinde o beyaz beşiği tekrar kullanmak istiyorum ama iki kızımda yatak odasında yer yok yatirayim kızım 2.5 yaşında küçük odasida yok zaten kiradayiz ayiramam .doğacak bebeğin içinde bu beşik odaya sigdirsam bile gün içinde mutfakta salonda oturuyoruz gözümün önünde olsun istiyorum portatif beşik alsam mı diye düşünüyorum bı taraftan ayriyeten bı masrafa girip almak istemiyorum hem onun ömrü 0-6 ay a kadar bı taraftanda kendim için rahat ederim diye düşündüm gün içinde o beşikte yatar gecede diğer besige ne yapacağımı bilmiyorum ev kira hem yer kaplamasında istemiyorum hemde kararsızım yardımcı olurmusunuz 🥺😘❤️