Ben kafadan ateş ölçerle ölçtüm 37i zor bulmuştu geceye kadar ölçtüm sonra uyumuşum eşim konteol etmiş 36.6yı geçmedi dedi ama ben gene de sabah 4 gibi uyandım ölçtüm 36.6falandı sonra kol altı yada rektum dediler endişelendim ölçümü oralardan yapmamıştım çünlü..Allah muhafaza..birşey olmamıştır değişmi anneler..bende yeni anneyim çok tedirgin oldum..