Tweety Bbgs kesinlikle chicco onermiyorum. Bi 36 olcuyor bi kac saniye sonra 36,5 olcuyor bi kac saniye sonra 36,2 olcuyo surekli degisio
Prensinannesi23 Bbgs canım doktorlar temassızları önermiyor en güvenilir koltuk altı veya kulaktan olanlar biz hastanede yatarken bir anne getirdi bebeğini 37.3 ölçmüş temassızla hastanede kulaktan ölçtüler 39.3 çıktı hatta bizim saat başı yatarken bebeğimin ölçüyorlardı ateşini kulaktan hemşire dedi sende koltuk altından ölç bakalım aynı mı çıkıyor ki aynı çıkar dedi ben sormuştum gerçekten de aynı çıkıyordu kulaktan ölçtüğüyld kendi koltuk altı olan ateş öçlerimiz
Birminikstory Bbgs Benim kuzenim medicalci bize citizen markasını söyledi. Bizde internetten almıştık. Kulaktan ölçülüyor memnunum ben
Bbgs ElizErva bende cıvalı koltuk altı ölçen var dün akşam 37.3 ölçtüm ama ateşten duramıyordum. 10 dk sonra hastanede 38.5 ölçtüler o yüzen güvenemedim temassızlardan alayım diye düşündüm
sedalala bende de wee baby var, aynen bşr 36.7 çıkıyor bir 37.1. Genel fikir veriyor işte 🤣 kesinlikle tüylü bölgelerden ölçmemek lazım o yanıltıyor. Benimkinin şakaklarındaki ayva tüyleri duruyor, oraya denk gelince daha çok çıkıyor mesela hepsinde
Meryemmtemev Bbgs kesinlikle kulakdan ölçer koltuk altından snra en net sonucu o veriyor ama marka tavsiye edemiycem cnkü ezaneden medikal ürünü almıştım
meryemmirasmombuse Bbgs kulaktan olanını aldım braun marka temassız olanı önermiyorlar diye biliyorum
deletedmom719 Bbgs temassızlar genelde doğru ölçüyor ve doktorlar da temassızı önermiyor. Temassıza boş yere para vermeyin. Ben 2 farklı marka koltuk altı ölçer aldım ikisini de deniyorum. Onun yerine farklı marka koltuk altı ölçer alın