menek16 Mariaumay sanmam bizde kullanıyoruz çevremde de kullanan var bu tarz bir şey duymadım diş ateş yapmış olabilir
Bsraak Mariaumay 37 derece ateş değil kalın giydirdiğinizde çok ağladığında bile 37 olur dişi çıkacaksa da 37 lerde olabilir ateşi
hemsireemom Mariaumay biz kullandık bi süre fakat hiç öyle bi sorun yaşamadık dişten kaynaklı olabilir.
Hndealnathn Yapacagini düşünmüyorum.ben kızıma 4.ayından beri kullanıyorum şuan 25 aylık oldu son 1 büyük azı dişi kaldı hala veriyorum.37 çok yüksek bir ateş değil ama takip edin yine.