kayraninannesiiii dy22 7 buçuk aylıkken aldık. Şuan tam 8 aylık ihtiyacım olduğu zamanlar koyuyorum sadece ☺️
AlyaMeyra dy22 zararlı diye bildiğimden kullanmak istemedim çok direndim ama 7.ay civarı kullandık çünkü çok istiyordu ve çok güzel vakit geçiriyordu gerçekten ilk adım arabası yürüme arkadaşı falanda hiç kullanamadık hiç istemedi
Egiskom dy22 6. Ayda 5 er dk bırakıyordum günde 1-2 kere. Şuan 7 aylık işlerimi hemen halledene kadar bırakıyorum, o da çok eğleniyor. Ama tabiki yarım saat falan bırakmıyorum. 10-15 dk en fazla