Cansuaylin uyurkense normal. Çünkü kızım doğduğundan beridir uyurken çok nadir çişini yapıyor. Hep bezini kontrol ederim her mama saatinde hiç yapmıyor. Kilo alımı da gayet iyi. Uyanıkken yapar hep. Uyanıkken yapmıyorsa 5 6 saat o zaman bir sıkıntısı olabilir doktorunuza danışın.