ilknursarikaya86 Merhabalar .1 yaşındaki oğlum banyoya girince ağlamaya başlıyor 5 dakika da şampuanlayıp durulayıp çıkmaya çalışıyoruz .duşa kabinde babasının kucağında yaptırmaya çalışıyoruz ama çok ağlıyor .sizler nasıl yapıyorsunuz
Devushka ilknursarikaya86 benm kızım 6 aylık olcak küvette çok ağlıyodu dönüyodu çıkmaya çalışıyodu babasınıN Kucağında yıkıyorum sesi çıkmıyor gülüyor falan hatta alınca ağlıyor
[silindi] ilknursarikaya86 küvetine su dolduruyoruz onunla oynuo hoşuna gidio ama kafasına suyu döktüğümüz an çığlık çığlığa ağlıo zamanla geçmesini umut ediyorum
Aycan12 ilknursarikaya86 benim oğlum 6 aylık olcak ama çok şükür 🙏 hiç ağlamıyo çok seviyo banyoyu doğduğundan beri her yıkadığımda hiç ağlamadı
ilknursarikaya86 Devushka bizde de tam tersiydi küvete sığarken iyidi duşa kabine geçince sevmedi.küvette yaptırmak istiyoruz ama tombul olduğu için küvetine de sığmıyor artık
Devushka ilknursarikaya86 müzik falan açsanız veya çizgi film telefondan biri tutsa elinde sizde yıkasanız dikkati dağılır belki yada sudan zarar görmeyecek oyuncaklarını da duşa kabine koysanız
Bsrumt55 Ben kuveti köpükle dolduruyorum içinede oyuncak top koyuyorum ama kafasini yıkamaya başlayınca ağlıyor en son kafasini yıkayıp çıkıyorum
demetdemircioglu Benimkide kafasina su değene kadar çok mutlu sonrasi ciglik kiyamet😂 kuveti doldurup oyuncaklariyla falan oynatirsaniz alisir belki😊