Merhaba bebeğim 7,5 aylık yıllık izin için memlekete geldik. Geldiğimizin ilk günü bir kez kaka yaptı bebeğim. Biraz düzen konusunda çok titiz bebeğim. Normalde günde 2 kez en az yapıyordu. Neşesi yerinde gibi, hareket ediyor, idrarda sıkıntı yok ağlamasıda çok yok. Hava değişimi vs dedim ama yok kafayı yiyeceğim. Kuru üzüm kayısı bol su ne varsa denedim. Bol bol emziriyorumda.
Yardım edin ne olur😔