Merhabalar anneler. Ikizlsrim1 yaş 3 aylık olacaklar hemen hemen. Ama kahvaltı ve ek gıda ile pek araları yok daha doğrusu canları istediği zaman iyi yerler. Istemezse mama dışında asla biseu yemezler. Bu durumu nasıl çözeceğim bilmiyorum. Çevre de ki af edersiniz cahil cühela insanların lafından sözünden bıktım.(yok nasıl alistirirsan oyle gider. Yok sen çok mama vermişsin. Yok bunlar böyle olmaz bi düzene sokmalsın.) Yani ac bırak mama verme yer felan diyenler var asla ac kalınca hiç yemiyorlar hem inada biniyorlar hemde ac kaldığı için hırçın oluyolar. Hani gece mamaini yedirip yatırıyorum sabah 6 gibi kalktığı için mama veriyoruz. İkiz sorumluluğu yorgunluğu gerçekten ayrı birsey enerji sabır kalmıyor. Bizde o saatte 6 7 gibi kalktığı zaman haliyle uykusuz olduğumuz için veriyoruz mamayi. Bir sonraki saatte de yemiyorlar kahvaltıyı. Corba pilav tarzi ise ha yemiyorlar mi az da olsa yiyorlar fakat karni doyasıya yemezler 1 saat sürmez acıktığı için ağlarlar bu durumu nasl çözeceğim bilmiyorum