Kızlaar heeellppp
Hepinize iyi geceler öncelikle
13 aydan bildiriyorum gram uyku yok ne gece ne gündüz ve ve herşeye ağlıyoruz ama herşeye başımın altından yastığı almak istiyor alamadı diye ağlıyor parmağımı çekiyor neden ona gelmedi diye ağlıyor 😫 yapma diyorum ağlıyor uykusu var uyutmaya çalışıyorum ağlıyor uyutmayayım hadi biraz daha yorulsun diyorum daha çok ağlıyor yani dışardan birisi duysa sesini sanırki bu çocuğa işkence ediyorlar
Var mı böyle olanınız nolcak bu şekilde ya ne zaman biticek bu ağlamalar vallahi yıldım artık başıma ağrılar giriyor ruh sağlığım bozuldu artık ya